Ljubavnica

četvrtak, 07.01.2016.



Volio sam njene pune, slatke, nježne usne koje su me vodile do ludila. Ljubile su me strahovitom nježnošću i strašću dostojne svake žene. Volio sam one dodire kojima me budila iz sna i njene mirise kojim me očarala. Voljeli smo se gledati, i igrati, jedno drugo mirisati, voljeli smo se međusobno grickati...
Onog dana kada mi je rekla da me dijeli s drugim, srušio se sav moj svijet. Za mene je bila jedina. Moja mala crna mezimica, najslađa i najsočnija ljubavnica. Bila je najljepša i najmirisnija, najbolje mi od svih drugih sreću vračala. Čuo sam i da je djele još i meni slična osmorica. Zatim vrlo brzo desetorica, pedesetorica, tisućica... Bila je oduvijek moja a sada se nalazila na policama svakog boljeg super marketa. Ona je oduvijek bila i uvijek će ostati moja omiljena crna čokolada...






wave

<< Arhiva >>